עדכונים אחרונים...
השירותים שלנו
הערכת שווי וכדאיות עסקה
הערכת שווי וכדאיות עסקה  
שירותים לחברות
שירותים לחברות  
ייעוץ וייצוג בתחומי המיסים
ייעוץ וייצוג בתחומי המיסים  
ביקורת דו"חות כספיים
ביקורת דו"חות כספיים  
שירותים לעצמאיים
שירותים לעצמאיים  
חשבות ושירותים נלווים
חשבות ושירותים נלווים  
מלאו פרטיכם 
וניצור קשר בהקדם:
 

הנהלת חשבונות לחברה

 
כל בעל עסק או בעל חברה, צריך, מן הסתם, מישהו שינהל את החשבונות שלו, בהנחה והוא לא עושה זאת בעצמו. הצוות אחראי לעבור על ההכנסות וההוצאות, לשלם משכורות, לעבוד מול ספקים ולקוחות, להגיש דוחות למס הכנסה ומע"מ ועוד. כל בעל עסק, בעל מקצוע או בעל חברה, מחליטים כיצד הם רוצים לעבוד עם הנהלת חשבונות.

העולם של הנהלת חשבונות לחברות, מתחלק לכמה חלקים, יש חברות שבוחרות להחזיק צוות הנהלת חשבונות פנימי מתוך הכרה, שיש צורך בקשר יומיומי עם הצוות ועל כן עדיף להם להעסיק מישהו מקצועי כמשרה בחברה שיעשה עבורם את העבודה.  במקרים של עסקים קטנים זה יכול להיות גם בחצי משרה.

יש רבים שמעדיפים שאת הנושא של הנהלת חשבונות לחברה יעשה גורם חיצוני, כאן זה יכול להיות משרד שנשכר על ידי החברה ואליו מועברים כל המסמכים והנושאים הכספיים, כך הצוות מטפל בנושא על פי לוח זמנים שנקבע מראש, כשהרעיון הוא כמובן לשלם לצוות שכר קבוע על עבודתם. על פי מה שסוכם בין הצדדים.

במקרים אחרים, נשכרים פרילנסרים שעובדים מהבית ומבצעים את עבודת הנהלת חשבונות לחברה, לעיתים מדובר על גורם שמגיע לעסק פעם בשבוע ועושה את זה, ויש כמובן מקרים בהם גורם מתוך החברה לוקח את זה על עצמו.

עולה השאלה איזה מבין המצבים עדיף? בכן הכל כמובן תלוי בסוג החברה, הגודל שלה וכן המחזור העסקי. אם מדובר בחברה גדולה, אז עדיף שמישהו שישב במשרד של החברה ויהיה אחראי על ניהול החשבונות שלה, כך הוא יוכל לטפל בכל עניין ובעיה, במקרה וזו צצה. אם מדובר בעסקים יותר קטנים, אז גם בשביל להקטין עלויות וגם בשביל למנוע מצב שהעוסקים במשימה לא יישארו ללא עבודה, מוטב שהעסק יוציא את ניהול החשבונות לגורם חיצוני, כך יוכלו לפעול בצורה חופשית ופשוטה בזמנם החופשי, בלי לחץ ועל פי בקשות מיוחדות של העסק. כך הוא יחסוך בעלויות וגם ייהנה מעבודה איכותית. חשוב לציין שמשרדים חיצוניים עושים את העבודה בצורה רצינית ומעמיקה לא פחות מגורם שעובד בתוך החברה.

לשם כך אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, אנחנו בסהר עוזרי רואי חשבון, עורכים הנהלת חשבונות לחברה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו טלפון ותוך זמן קצר נקבע איתכם פגישה על מנת שנוכל להתחיל לעבוד ביחד. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עניין ובכל נושא שקשור להנהלת חשבונות וניהול תיקי החברה.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
חקירות מע"מ
הנהלת חשבונות לחברה
מאמרים: